Oferta

Usługi dystrybucji SMS
C-One SMS Serwer – platforma integracyjna
Outsourcing usług Call Center

Usługi dystrybucji SMS



Usługa dystrybucji SMS umożliwia bezpieczne wysyłanie SMS-ów za pomocą udostępnionego przez Connection One oprogramowania instalowanego na stacji roboczej Klienta.
Dostarczona aplikacja komunikuje się z SMSC Connection One zlokalizowanym w Data Center, z którego dystrybuowane są SMS-y specjalnie zestawionym łączem z operatorami polskimi i zagranicznymi.
SMSC Connection One ma przepustowość pozwalającą na wysyłanie ponad 200 000 wiadomości SMS w ciągu godziny. Pozwala to na przeprowadzenie dużych kampanii SMS.
Polecamy zakup hurtowy w systemie PREPAID lub POSTPAID.
Aby przetestować działanie bramki SMS prosimy o kontakt.


C-One SMS Serwer – platforma integracyjna SMS z SMSC



Platforma C-One SMS Serwer to kompleksowe narzędzie integrujące aplikacje dziedzinowe Klientów z usługami dystrybucji oraz przyjmowania SMS.
C-One SMS Serwer dzięki wbudowanemu API może być zintegrowane z większością znanych baz danych takich jak MS SQL, Informix, Oracle.
System może być zintegrowany z kilkoma operatorami SMS w zakresie przyjęcia oraz dystrybucji SMS-ów.

Przykładowe zastosowania C-One SMS Serwer:


marketing
• badania opinii zadowolenia Klientów na wybrany temat, produkt, usługę
• informacje o nowych produktach
• akcje okazjonalne, np. życzenia świąteczne
• programy lojalnościowe i motywacyjne
• kody dostępowe do serwisów internetowych np.: e-BOK
• zaproszenia, przypomnienia
obsługa klientów
• windykacja miękka i monitoring płatności
• powiadamianie o przerwach w dostawie energii elektrycznej
• podawanie stanu licznika energii elektrycznej
• doładowania - liczniki przedpłatowe
• kody dostępowe do serwisów internetowych np.: e-BOK
• przypomnienie o ważnych terminach (np. wygaśnięcie umowy)
• informacje o statusach załatwianych spraw
• zamawianie rozmowy z call center na wybrany temat
• powiązanie z drzewem IVR
komunikacja w firmie
• śledzenie statusów incydentów serwisowych
• śledzenie statusów pracy platformy Contactis
• notyfikacje o awariach infrastruktury
• przypomnienie / resetowanie hasła
• integracja z kalendarzem firmowym – przypomnienia o spotkaniach
• raportowanie pracy przedstawicieli terenowych

Outsourcing usług Call Center



Connection One specjalizuje się w świadczeniu usług Call center / contact center w następującym zakresie:

  • Call center / contact center dla branży energetycznej
  • Sprzedaż przez telefon oraz obsługa Klienta
    • Generowanie leadów
    • Transakcje przez telefon
    • Umawianie spotkań
    • Kampanie SMS, MMS
    • Przyjmowanie zamówień
    • Rejestracja uczestników konferencji

  • Realizujemy badania marketingowe i badania opinii społecznej za pośrednictwem wszystkich kanałów interaktywnej komunikacji (telefon, e-mail, fax, SMS, MMS
  • Specjalizujemy się w projektach kontroli i windykacji dużej liczby niewielkich należności
  • Call center / contact center dla branży bankowej
  • Call center / contact center dla branży telekomunikacyjnej

    Obsługa klientów w Call Center bardzo często wiąże się z różnymi działaniami wspomagającymi. Connection One podejmie się każdego wyzwania związanego z potrzebami naszych klientów w zakresie kompleksowej obsługi klienta i obniżenia kosztów tej obsługi we własnym call center.