Usługi dystrybucji SMS | |
C-One SMS Serwer – platforma integracyjna | |
Outsourcing usług Call Center |
Usługi dystrybucji SMS
Usługa dystrybucji SMS umożliwia bezpieczne wysyłanie SMS-ów za pomocą udostępnionego przez Connection One oprogramowania instalowanego na stacji roboczej Klienta.
Dostarczona aplikacja komunikuje się z SMSC Connection One zlokalizowanym w Data Center, z którego dystrybuowane są SMS-y specjalnie zestawionym łączem z operatorami polskimi i zagranicznymi.
SMSC Connection One ma przepustowość pozwalającą na wysyłanie ponad 200 000 wiadomości SMS w ciągu godziny. Pozwala to na przeprowadzenie dużych kampanii SMS.
Polecamy zakup hurtowy w systemie PREPAID lub POSTPAID.
Aby przetestować działanie bramki SMS prosimy o kontakt.
C-One SMS Serwer – platforma integracyjna SMS z SMSC
Platforma C-One SMS Serwer to kompleksowe narzędzie integrujące aplikacje dziedzinowe Klientów z usługami dystrybucji oraz przyjmowania SMS.
C-One SMS Serwer dzięki wbudowanemu API może być zintegrowane z większością znanych baz danych takich jak MS SQL, Informix, Oracle.
System może być zintegrowany z kilkoma operatorami SMS w zakresie przyjęcia oraz dystrybucji SMS-ów.
Przykładowe zastosowania C-One SMS Serwer:
marketing • badania opinii zadowolenia Klientów na wybrany temat, produkt, usługę • informacje o nowych produktach • akcje okazjonalne, np. życzenia świąteczne • programy lojalnościowe i motywacyjne • kody dostępowe do serwisów internetowych np.: e-BOK • zaproszenia, przypomnienia | obsługa klientów • windykacja miękka i monitoring płatności • powiadamianie o przerwach w dostawie energii elektrycznej • podawanie stanu licznika energii elektrycznej • doładowania - liczniki przedpłatowe • kody dostępowe do serwisów internetowych np.: e-BOK • przypomnienie o ważnych terminach (np. wygaśnięcie umowy) • informacje o statusach załatwianych spraw • zamawianie rozmowy z call center na wybrany temat • powiązanie z drzewem IVR | komunikacja w firmie • śledzenie statusów incydentów serwisowych • śledzenie statusów pracy platformy Contactis • notyfikacje o awariach infrastruktury • przypomnienie / resetowanie hasła • integracja z kalendarzem firmowym – przypomnienia o spotkaniach • raportowanie pracy przedstawicieli terenowych |
Outsourcing usług Call Center
Connection One specjalizuje się w świadczeniu usług Call center / contact center w następującym zakresie:
- Call center / contact center dla branży energetycznej
- Sprzedaż przez telefon oraz obsługa Klienta
- Generowanie leadów
- Transakcje przez telefon
- Umawianie spotkań
- Kampanie SMS, MMS
- Przyjmowanie zamówień
- Rejestracja uczestników konferencji
- Realizujemy badania marketingowe i badania opinii społecznej za pośrednictwem wszystkich kanałów interaktywnej komunikacji (telefon, e-mail, fax, SMS, MMS
- Specjalizujemy się w projektach kontroli i windykacji dużej liczby niewielkich należności
- Call center / contact center dla branży bankowej
- Call center / contact center dla branży telekomunikacyjnej
Obsługa klientów w Call Center bardzo często wiąże się z różnymi działaniami wspomagającymi. Connection One podejmie się każdego wyzwania związanego z potrzebami naszych klientów w zakresie kompleksowej obsługi klienta i obniżenia kosztów tej obsługi we własnym call center.